REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO WIÓRY I CHMURY
Niniejszy regulamin określa zasady dokonywania zakupów w sklepie internetowym prowadzonym przez Sprzedającego pod adresem www.wioryichmury.pl.
Sprzedającym jest firma Wióry i Chmury z siedzibą przy ul Jodłowej 2 , 43-502 Czechowice- Dziedzice zarejestrowana pod numerem NIP:6521667684, REGON: 522148543
Kontakt ze Sprzedającym można uzyskać pod numerem telefonu +48 517 470 362 lub poprzez e-maila : wioryichmury@gmail.com
Zasady ogólne
- Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego dostępnego pod adresem www.wioryichmury.pl.
- Warunkiem złożenia Zamówienia w Sklepie Internetowym przez Klienta jest zapoznanie się z niniejszym Regulaminem i akceptacja jego postanowień w czasie realizacji Zamówienia.
- Sklep internetowy prowadzi sprzedaż detaliczną.
- Wszystkie Towary oferowane w sklepie Wióry i Chmury są ręcznie zrobione, oryginalnie zapakowane.
Składanie zamówień
- Wszystkie ceny podane na stronach internetowych są cenami brutto podanymi w złotych polskich. Podane ceny nie obejmują kosztów wysyłki.
- Zamówienia są przyjmowane przez stronę internetową lub poprzez e-maila wioryichmury@gmail.com.
- Zamówienia składane poprzez stronę internetową można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez cały rok.
- Zamówienie jest skuteczne, jeśli Klient poda dane kontaktowe w tym dokładny adres, na który Towar ma być wysłany oraz numer telefonu adres e-mail.
- W wypadku gdy podane dane nie są kompletne, Sprzedający skontaktuje się z Klientem. Jeśli kontakt z Klientem nie będzie możliwy, Sprzedający ma prawo do anulowania Zamówienia do 2 dni od zamówienia.
- Klient w procesie składania zamówienia otrzyma paragon który zostanie załączony do wysyłanej przesyłki.
- Czas rozpoczęcia realizacji zamówienia pokrywa się z momentem wpływu wpłaty na rachunek bankowy podany w potwierdzeniu zamówienia w przypadku płatności przelewem.
- Dokonanie dostawy towaru następuje z chwilą wydania towaru podmiotowi, który jest zobowiązany do jego dostarczenia, z tym bowiem momentem dostawca przenosi prawo do rozporządzania towarem jak właściciel.
Koszty i termin wysyłki
- Towar wysyłany jest pod adres podany podczas składania zamówienia.
- Towar jest dostarczany za pomocą wyspecjalizowanych firm kurierskich lub za pośrednictwem paczkomatu. W niektórych przypadkach istnieje możliwość odbioru osobistego towarów w siedzibie sprzedającego, po uprzednim uzgodnieniu.
- Klient jest obciążany kosztami dostawy (wysyłki) określonymi w cenniku transportu.
- Wysyłka towaru następuje do 7 dni po zaksięgowaniu płatności na koncie bankowym Sprzedającego.
Odstąpienie od umowy
- Konsument, który zawarł umowę na odległość, ma prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie 14 dni. Termin ten jest terminem nieprzekraczalnym i liczy się od dnia wydania rzeczy, a gdy umowa dotyczy świadczenia usługi – od dnia jej zawarcia. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem na adres Sprzedającego.
- W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym.
- Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 30 dni. Zakupiony towar należy zwrócić na adres Sprzedającego.
Procedura reklamacji
- Składając reklamację należy dostarczyć do Sprzedającemu reklamowany produkt wraz z opisem na adres ul. Jodłowa 2, 43-502 Czechowice-Dziedzice.
- Sprzedawca rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni od dnia złożenia reklamacji. W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta usługodawca naprawi reklamowany towar lub zwróci wartość kupionego towaru.
- W ramach reklamacji następuje zwrot kosztów zakupu za produkt przez Sprzedającego na rzecz Klienta, a klient jest zobowiązany odesłać produkt na koszt własny.
- Jeżeli towar jest niezgodny z umową, Klient może żądać doprowadzenia go do stanu zgodnego z umową przez nieodpłatną naprawę, chyba że naprawa albo wymiana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów.